Veelgestelde vragen

Bestellen - betalen - bezorgen

Hoe plaats ik een bestelling?

Op de website kan je eenvoudig een kinderbed, laag bed, (half) hoogslaper of stapelbed samenstellen in de handige configurator. Daarin kan je naar eigen wens je product samenstellen. Voor meer informatie ga je naar 'bestellen bij Kidsgigant.nl'

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Bij Kidsgigant heb je drie betaalmogelijkheden. Betaal eenvoudig en snel met Ideal via je eigen bank. Ook is het mogelijk om jouw betaling per bank over te maken. Darnaast kun je ervoor kiezen om per pin aan de deur te betalen. Voor meer informatie ga naar 'betalen'.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Je kunt jouw bestelling afhalen bij ons magazijn in Werkendam (Nederland). We verzoeken je vriendelijk wel eerst contact op te nemen. Je kunt op onze afhaallocatie het restbedrag alleen contant betalen, pinnen is niet mogelijk. Voor aanvullende informatie omtrent het afhalen van jouw bestelling en het adres van ons magazijn kun je terecht op de pagina 'afhalen'.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Voor orders onder de €199,-  rekenen wij €14,95 bezorgkosten. Vanaf €199 bezorgen wij gratis door heel Nederland (de Waddeneilanden op aanvraag) en België. De bezorgkosten zijn een kleine bijdrage aan de transportkosten. De werkelijke transportkosten liggen hoger en nemen wij voor onze rekening.

Wat zijn de kosten voor montage van mijn bestelling?

Standaard worden alle artikelen als bouwpakket geleverd, een duidelijke montage instructie is in het pakket bijgesloten. Wij bieden je de optie om de montage door onze monteurs te laten doen. De kosten voor de montage tref je in het winkelmandje aan,  nadat je een bed hebt samengesteld. 

Levertijd - Garantie en annuleren

Wat is de levertijd?

Een groot deel van onze kinderbedden en meubels liggen op voorraad en deze kunnen wij snel leveren vaak al binnen een week. Producten van Bopita zijn niet op voorraad en leveringen komen rechtstreeks vanaf de fabriek van Bopita. De gemiddelde levertijd van Bopita is 2 weken en Bopita neemt zelf contact met je op voor het maken van een bezorg- en/of montageafspraak. Voor meer informatie ga naar 'levertijd'.

Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?

Wanneer je producten in jouw winkelmandje heeft die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen, dan houden wij deze levertijd aan voor jouw gehele order tenzij wij een andere afspraak hierover met je hebben gemaakt. Jouw bestelling zal dus in één keer worden uitgeleverd. De redenen dat wij er voor kiezen om zoveel mogelijk bestellingen in één keer uit te leveren is dat we graag zo min mogelijk vrachtauto’s willen laten rijden, wat beter is voor het milieu. Mocht je jouw producten toch in deelleveringen willen ontvangen dan vragen wij hiervoor extra verzendkosten. Een levering wordt op de begane grond geleverd, tenzij er sprake is van montage.

Mag ik een product retourneren?

Retourneren mag binnen 14 dagen na aanmelding van het te retourneren product en alleen in een redelijkerwijs onbeschadigde en originele verpakking. Tevens mogen er geen gebruikssporen zichtbaar zijn op het te retourneren product. Voor meer informatie ga naar 'garantie en herroepingsrecht'.

Het product wat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?

Wanneer een product is beschadigd willen wij graag dat je dit via de e-mail aan ons laten weten. Graag zien wij foto’s toegevoegd van de beschadigingen, zodat wij de leverancier hierover kunnen berichten. Daarnaast willen wij ook altijd graag weten om welk onderdeel het volgens de montagehandleiding gaat. Wanneer wij al deze informatie hebben kunnen wij hier snel op handelen en zullen wij je berichten over de vervolgstappen.

Productinformatie

Zijn de verschillende tentdoeken op de site geschikt voor alle merken?

Nee helaas niet, de tentdoeken zijn merk gebonden. Dit betekent dat de tentdoeken van Flexa alleen kunnen worden toepast op de bedden van Flexa en de tentdoeken van Thuka alleen op de bedden van Thuka.