KidsGigant.nl
085-2102304
ma - vrij: 9:00 - 21:00
zat: 9:00 - 17:00
Telefoon TrapenGigant

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er als een product uit mijn bestelling tijdelijk niet leverbaar is?

Wanneer u producten in uw winkelmandje heeft die een langere levertijd hebben dan de aangegeven 1-5 werkdagen, dan houden wij deze levertijd aan voor uw gehele order tenzij wij een andere afspraak hierover met u hebben gemaakt. Uw bestelling zal dus in één keer worden uitgeleverd. De redenen dat wij er voor kiezen om zoveel mogelijk bestellingen in één keer uit te leveren is dat we graag zo min mogelijk vrachtauto’s willen laten rijden, wat beter is voor het milieu. Mocht u uw producten toch in deelleveringen willen ontvangen dan vragen wij hiervoor extra verzendkosten. Een levering wordt op de begane grond geleverd, tenzij er sprake is van montage.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling afhalen bij ons magazijn in Werkendam. We verzoeken u vriendelijk wel eerst contact op te nemen, daar er iemand uw order gelijk moet verzamelen. U kunt op onze afhaallocatie het restbedrag contant betalen, pinnen is niet mogelijk. Voor aanvullende informatie omtrent het afhalen van uw bestelling en het adres van ons magazijn kunt u terecht op de pagina “afhalen”.

Mag ik een product retourneren?

Retourneren mag binnen 14 dagen na aanmelding van het te retourneren product en alleen in een redelijkerwijs onbeschadigde en originele verpakking. Tevens mogen er geen gebruikssporen zichtbaar zijn op het te retourneren product. Voor meer informatie verwijs ik u door naar “garantie en herroepingsrecht”.

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Voor orders onder de 99 euro rekenen wij 14,95 bezorgkosten, vanaf 99 euro bezorgen wij gratis door heel Nederland (de Waddeneilanden op aanvraag) en België.

Wat zijn de kosten voor montage van mijn bestelling?

Standaard worden alle artikelen als bouwpakket geleverd, een duidelijke montage instructie is in het pakket bijgesloten. Wij bieden u de optie om de montage door onze monteurs te laten doen. De kosten voor de montage treft u in het winkelmandje nadat u een bed heeft geselecteerd.

Het product wat ik heb besteld is beschadigd, wat nu?

Wanneer een product is beschadigd willen wij graag dat u dit via de mail aan ons laten weten. Graag zien wij foto’s toegevoegd van de beschadigingen zodat wij de leverancier hierover kunnen berichten. Daarnaast willen wij ook altijd graag weten om welk onderdeel het volgens de montagehandleiding gaat. Wanneer wij al deze informatie hebben kunnen wij hier snel op handelen en zullen wij u berichten over de vervolg stappen.

Zijn de verschillende tentdoeken op de site geschikt voor alle merken?

Nee helaas niet, de tentdoeken zijn merk gebonden. Dit betekent dat de tentdoeken van Flexa alleen kunnen worden toepast op de bedden van Flexa, en de tentdoeken van Thuka alleen op de bedden van Thuka.